Vážení zákazníci, zde na našich stránkách se dozvíte některé informace o problematice vytažení vstřiků zapečených, zarezlých, zakarbonovaných a zatuhlých. Samozřejmně i důležité informace o demontáži zalomených a přetržených žhavících svíček. Provádíme demontáž vstřikovačů všech typů - BOSCH, SIEMENS, DELPHI A DENSO, které není možné běžným způsobem a nářadím demontovat z motoru.
Dále se zabýváme demontážemi-vytažením zalomených žhavících svíček včetně jejich žhavítek-špiček dieselových motorů.
Vlastní demontáž se provádí přímo na motoru bez sundání hlavy. Tím se velmi významně zkracuje doba opravy a zároveň se snižuje i její výsledná cena. O zbytečném rozebírání jinak plně funkčního motoru ani nemluvě! Tuto skutečnost mnoho zákazníků přehlíží a neuvědomuje si, že jednou rozebraný motor již nikdo nedá zpět jak byl z výroby a je tak i zajetý tzv.„sedlý”. Navíc při demontáži hlavy se většinou ještě přethnou nějaké šrouby a problémy se tak stupňují.
Zabýváme se těmito problémy již od začátku roku 2010 a provádíme tuto službu přímo ve Vašem SERVISU nebo DÍLNĚ, prosíme NE DOMA, nebo VENKU na DVOŘE.
Je důležité pochopit, že je potřeba mit servisní zázemí.
Také nikdo neví co se v daném motoru odehrálo a nakonec to může ve vyjímečných případech skončit i třeba sundáním hlavy nebo výměnou motoru. Ze stejného důvodu také není možné přijet k nám. Děláme pouze externě. Opravdu jsme za svoji praxi viděli hodně a stejně se občas objevují věci nad kterými zůstává rozum stát - viz. fotogalerie.
Zároveň Vás prosíme, pokud si teprve vybíráte firmu která má k Vám přijet, zeptejte se na všechny možnosti! Hlavně u motorů Iveco E5. Jestli jsou schopni i přetržený vstřik dostat z hlavy.
Několikrát se nám již stalo, že někdo přijel, něco udělal, řekl že to nejde, nechal si zaplatit cestu a odjel. Pak jsme to dodělávali my. Každý ví, že po někom dodělávat práci není nic příjemného. Někdy to taky nemusí i přez veškerou naši snahu dobře dopadnout.
Po telefonické domluvě přijedeme až k Vám do dílny, nebo servisu. Nemusíte také zbytečně investovat nemalé finanční částky do speciálního nářadí a přípravků, které svoji kvalitou většinou za moc nestojí a navíc jak jsme zjistili, tak mají i špatně zpracované návody kde chybí třeba jedna nebo dvě operace a může se lehce zničit buď přípravek a nebo opravovaný kus! Již jsme se s tímto několikrát setkali. Zákazník si koupil přípravek a byl mu k ničemu. Navíc se stává to, že mechanik stráví několik hodin práce zbytečně, stejně si neporadí a mnohdy to i víc svojí snahou zkomplikuje. Dokonce jsme se setkali i s tím, že demontovali zcela zbytečně a to v nejednom případě!
Stalo se nám několikrát i to, že zákazník málem demontoval motor proto, že měl zalomenou pouze špičku (žhavítko). Toto se stává velmi často u motorů 1,6HDI.
Ve velké většině případů se dá zalomené žhavítko vyndat na vozidle bez demontáže motoru !!
Technici p. Jiří Štainer a Martin Štainer, kteří k Vám přijedou, mají bohaté zkušenosti z mnohaleté praxe. Máme vytvořeny a stále vytváříme vlastní technologie. Navíc v poslední době zjišťujeme, že u nových vozidel dělají výrobci nepochopitelné věci, které mohou celou demontáž zcela znemožnit!!
Naši činnost provádíme v rámci celé České republiky. Snažíme se, aby oprava byla provedena v co možná nejkratší době od objednání ale naše kapacity nejsou neomezené a i přez veškeré naše úsilí nemůžeme být všude.
Nejlépe a také nejrychleji objednáte naše služby v sekci „Ceník a objednávka”.
![]() |
![]() |
![]() |